"If you only read the books that everyone else is reading,
you can only think what everyone else is thinking."
-Haruki Murakami "Norweigan wood"

neděle 8. února 2015

Ještě než vám povím o cirkusu

Zamilovala jsem se do Nočního cirkusu!

Brzy vám povím proč,
ale před tím, tady chci ukázat písničku, kterou jsem si za posledních pár dní pustila asi stokrát (prokládala jsem to Emilií Autumn, páč ta se k tomu taky skvěle hodí. Tvíděcí hudební /nevyžádané/ tipy :D!)

Už jsem ji sice ukazovala i na fb pro tento blog ZDE, ale i tak myslím, že ji lépe najdu tady.



S knížkami z knihovny je potíž, musíte je vrátit, i když si je zamilujete.
Hned v pondělí musím porušit svůj šetřící režim a objednat si ji v originále :3

2 komentáře:

  1. The Night Circus je úžasná knížka! Četla jsem ji myslím v loni nebo předloni (plánuji rereading) a je to jedna z mých nejoblíbenějších vůbec. :3 Doma ji mám v paperbacku s britskou obálkou, ta je naprosto dokonalá. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten britský paperback si právě dělám zálusk :)

      Vymazat