"If you only read the books that everyone else is reading,
you can only think what everyone else is thinking."
-Haruki Murakami "Norweigan wood"

pondělí 23. února 2015

Blízké plány

Dneska jsem byla v knihovně a na to, že mám rozečtených poměrně (na mě) dost knížek, jsem si napůjčovala více, než jsem se chystala!





Ze všeho nejdříve dočtu druhý díl Labyrintu (Spáleniště:Zkouška), který jsem si vypůjčila od svého nejmilejšího. Zatím mě to baví více než první díl!
Dobrá zpráva, protože jestli pamatujete, tak první díl se u mě nesetkal s moc velkým nadšením (čtěte ZDE)


Také jsem rozečetla Prokletí mého milovaného Palahiuka (také ukradeno z knihovničky mého jednorožčátka ^_^ Protože moje teď na dobu neurčitou spinká u kámošky). Zatím to je supr, ale není to pro mě knížka na přečtení na jeden zátah. Každopádně je to to dílo ve stylu Palahniuka, který u něj miluju, spousta lidí to určitě četla, protože kvůli (tipuji, že) českému - opravdu ošklivému obalu - jste ji mohli zakoupit v Levných knihách za ani ne dvacku!!!
Takže pokud se vám líbila, doporučuji od něj určitě Strašidla <3


Stále ostudně dočítám (nebo spíš nedočítám) poměrně skvělé Objevení nebe a velké zklamání Hlavu XXII, už si ani neslibuju termíny, kdy se do nich dohecnu :D

A co tedy konec února - březen?

V knihovně byly všechny tři díly trilogie Chaos! Takže jsem neodolala, mám je doma všechny.
Určitě jste taky zahlédli v Levných knihách. Upřímně úplně nevím co čekat, ale anotace o viru, který ženy zabil a mužům se zvířaty umožnil slyšet myšlenky ostatních, mě zaujala!


S drahou Lamičkou se chystáme na Život za životem.
Věřím, že to bude epické.
Hlavní hrdinka zemře hned při porodu, oběsí se na pupeční šňůře, ale pak se narodí znovu a znovu a znovu, každý život je novou šancí.

Ukážu vám jednu z původních obálek, protože právě díky ní si jí Lamča všimla a díky ní jsme zjistily, že má zajímavý děj, jinak by asi zůstala nepovšimnuta.


A posledním dnešním úlovkem je randomní výběr Hotel svět.
Nikdy jsem o knížce neslyšela, ale zaujaly mě jednotlivé vypravěčky - duch Sáry, bezdomovkyně Else, recepční Lise, host Penny a Klára - sestra Sáry.

Snad to bude stejně zajímavé, jako to vypadá.
Man Booker Prize nominee!



Z TBR jar jsem si tentokrát vybrala Boy Meets Boy (KONEČNĚ).
Budu si ji muset koupit, takže nevím, kdy přesně se k ní dostanu, ale snad brzy ^_^


3 komentáře:

  1. Boy meets boy chcem čítať tiež :3 Musím si to zohnať :D

    OdpovědětVymazat
  2. Life after life vypadá (možná, možná, možná) jako knížka, kterou teď potřebuju. Potřebuju duširozkládající literaturu. Zkusím to.

    OdpovědětVymazat
  3. Life after life vypadá (možná, možná, možná) jako knížka, kterou teď potřebuju. Potřebuju duširozkládající literaturu. Zkusím to.

    OdpovědětVymazat