"If you only read the books that everyone else is reading,
you can only think what everyone else is thinking."
-Haruki Murakami "Norweigan wood"

čtvrtek 29. ledna 2015

Únorové plány!

Co mě čeká a nemine v únoru?



Nejdříve dočtu skvělé Objevení nebe!
(ano, ano, pokud mě ke konci něco hodně neunudí/nenaštve, tak se můžete těšit na pozitivní recenzi)

Na posteli mi leží taky:

Příšerně nahlas a k nevíře blízko.
Nedokážu ani slovy popsat, jak se na tu knížku těším. Foer získal spoustu sympatií z mé strany díky Eating animals, které jsem ani nedočetla /hanba mi!/ a brzy vyjde v ČR /takže je téměř mou povinností toto téma podpořit a koupit si ji ^_^/... nicméně, taky anotace zní skvěle, postavu miluju bez toho, aniž bych ji znala a je to trochu pedofilní, páč má devět.
Každopádně, prosím, PROSÍM, nebuď zklamáním!

Hned pod ní si lebedí

Noční cirkus
Tuto knížku mám v merku už dlouho!
Ten obal umí zaujmout.
Už jen ze samotného názvu čiší tajemno.
Každopádně....
Přečetla jsem si anotaci a dost mě to vyděsilo.
Mají spolu bojovat na život a na smrt, ale nečekaně se do sebe zamilují.
Nečekala jsem, že tato knížka má obsahovat zamilovanost!
Snad předčí má očekávání :)

Dále si zase něco vytáhnu z TBR plechovky a přidám si něco dle nálady,
však to znáte :)



Žádné komentáře:

Okomentovat