"If you only read the books that everyone else is reading,
you can only think what everyone else is thinking."
-Haruki Murakami "Norweigan wood"

pondělí 3. listopadu 2014

Co mě čeká a snad nemine v listopadu!

Je teprve začátek měsíce a já doufám, že listopad bude čtenářsky mnohem zajímavější než říjen.
Za prvé kvalitativně (hlavně) a pokud možno i kvantitativně ^_^


Minulý měsíc jsem si ze své TBR plechovky vybrala lísteček s nápisem Vonnegut.
Zašátrala jsem na databázi knih a pořídila si Kolíbku s naprosto nejlepším obalem ever (u jelly?).
Vonnegut první a rozhodně ne poslední.
Více již brzy!

Je až s podivem, že jsem jako zamilovanec do Finska nikdy nepřečetla žádnou knížku finského spisovatele/spisovatelky!
NeoLuxor mě však na tento můj závažný nedostatek upozornil Stalinovými krávami, příběhem o anorexii/bulimii, ve výprodeji! Zatím jsem přečetla jen pár stránek (doslova) a myslím, že to bude rychlé (a snad i boží).


JesseTheReader neustále vychvaluje Schwab.
Vím, že vychvaluje i Sirotčinec, ALE prostě, když jsem viděla v levných knihách Archiv, nedalo mi to a koupila ho. Snad mě tam bude čekat to, co mi chybělo v nonstop knihkupectví ^_^


Spánek!
Je to tak krásná knížka, tak dlouho mi leží v poličce a já ji zatím akorát okukuju! Již více než půl roku, hanba mi!

Další knížky ponechávám momentální náladě, s velkou pravděpodobností se vrhnu na pokoření Frankensteina, kterého jsem si v říjnu koupila.
A tramtadá, co jsem si vybrala z TBR plechovky tentokrát? (nevím, kdy si ji budu moct koupit, takže je ve hvězdách, zda ji stihnu přímo v listopadu.
How to lead a life of crime.
Úplně jsem zapomněla na existenci této knížky, ale dovedu si představit, co mě na ní zaujalo.
YA, v kterém se setkáte se znásilňováním, násilím, drogami atd., to zní přinejmenším jako něco nového.
V jedné recenzi na GR jsem četla přirovnání - Bradavice pro kriminálníky mixnutá s Hunger games... trošku.
Takže to zní jako jízda, ne?
Už se těším a doufám, že mě nezklame.


Žádné komentáře:

Okomentovat