"If you only read the books that everyone else is reading,
you can only think what everyone else is thinking."
-Haruki Murakami "Norweigan wood"

neděle 3. srpna 2014

Srpnový update!

Brzké plány!
Protože v srpnu to zřejmě nestihnu :)




Zrovna čtu:



Špinavá práce (Christopher Moore)
Což se mi zatím zdá částečně trapné, částečně zajímavé a občas vtipné.
Takže nevím jak to nakonec dopadne.
Čtu česky!

Tělo a krev (Michael Cunningham)
Dárek od Kf <3
Miluju Cunninghama. Pokud jste nečetli "Domov na konci světa", běžte do toho! Vím, že se mají nejvíce milovat Hodiny, ale stejně běžte do Domova na konci světa, vážně.
Cunningham krásně píše.
Je naprosto výtečný a i když od něj čtu knížku, která mě zrovna dvakrát příběhově nezaujme (např. Za soumraku), i tak si užívám každou stránku.
Je prostě výtečný! A tahle knížka je taky zajímavá.. Jsem teprve na začátku a už se to začíná dost podivně kroutit, obávám se co přijde (rodinné líbačky mě děsí, víte!)
(jinak nové designy obalů od Odenu... ehm... ještě jsem se úplně nerozhodla nakolik je toleruju...)

Dále chystám:

 


Amberville (Tim Davys)
aneb společné čtení s Lamčou
Tuhle knížku jsem četla, vyšla i v češtině.
Je to docela psycho, hlavní postavy jsou plyšáci!
Příběh je zajímavý a už si ho nějak detailně nepamatuji, takže reread hlavně proto, že jsme zjistily následující: Amberville je první kniha čtyřdílné série (Mollisan town
)!! Takže chystáme celý kvartet! A protože v CZ vyšlo jen Amberville, pojedeme to tentokrát v angličtině

Atlas mraků
aneb společné čtení s Kf
Páč to chce Kf číst v češtině, přidám se, beztak mi už z Amberville půjde hlava kolem :D
Přečíst si to chci už zhruba sto let. Když se začal natáčet film, říkala jsem si - teď už fakt musím a vidíte jak to dopadlo.
Takže teď to dočtu (a konečně se budu moct podívat i na film)

1 komentář:

  1. Amberville je parádní kniha! Byla jsem z ní nadšená, další kandidát na opětovné přečtení! Asi budu muset dát výpověď a minimálně rok jen číst a číst :)

    OdpovědětVymazat