"If you only read the books that everyone else is reading,
you can only think what everyone else is thinking."
-Haruki Murakami "Norweigan wood"

sobota 19. července 2014

Dobré zprávy!

Vždycky zapomínám sledovat, co kdo vydá.
Možná to je tím, že jsem zasekaná na svém to-read listu, který průběžně mažu, ale jde to pomalu...
A taky proto, že jsem nejvíc zamilovaná do světové kníhovny od Odenu, která mi zužování to-read listu silně kazí!

Každopádně dneska jsem mrkla na Jota a najednou vidím:




Řekni vlkům, že jsem doma.

To mi něco říká, to mi něco říká!


Knížka, která po vydání způsobila velký boom, četla se snad ve všech GR skupinkách!
A já to oddalovala, protože jsem vždycky dala přednost něčemu jednoduššímu (má krásná předsevzetí, že budu číst v angličtině se obrátila v zlo, které si užívám, ne že ne, ale po dalších dvou YA se plánuji přeřadit na nový level... avšak YA mě překvapivě zaujaly, takže z mého života úplně nezmizí ^_^).

Každopádně!
Obě obálky této knihy miluju a Jota mě svými přebaly někdy děsí (a někdy nadchne tak moc, že si říkám - to snad ani není Jota!!!), takže.. ehm... věřím, že tady se uplatní druhý případ!

Juchuchu!

Žádné komentáře:

Okomentovat