"If you only read the books that everyone else is reading,
you can only think what everyone else is thinking."
-Haruki Murakami "Norweigan wood"

středa 2. dubna 2014

Jsme zvrácení a Faber to ví!

Začínám druhý měsíc v cizím městě!
Je to supr, ale moc nečtu, jelikož mi slzí oči z hledění do PC, v kterém celé dny klikám v programech, které vypadají poněkud Matrixově, takže z dálky vypadám určitě hustě... zvlášť se svým porušování dresscode.
Taky místo čtení objevuji miliardu božích věcí, tisíce skvělých míst a hrozím se z toho, že jednou duben skončí a já pojedu zpátky domů...

Zkrátka... moc nečtu.

Nicméně!
Dneska mám umírací stav, takže jsem hned z práce přijela zpátky "domů" s tím, že si pustím něco na usnutí a objevila jsem, že brzy vyjde filmová verze "Pod kůží."
Jaktože mi to uniklo?




Pod kůží od Michela Fabera je jedna z těch knížek, kterou nemám zapsanou přímo na seznamu s velkými srdíčky, nicméně je to pro mě důležitá kniha. Kniha, kterou jsem si nezamilovala, přesto jí kus ve mě zůstal. Často si na ni vzpomenu a jen tak přemítám. Jen tak doufám, že si ji jednou přečte každý, úplně každý a třeba se probere. Třeba mu dojde celá zvrácenost našeho chování.
Kniha o které čím více řeknete, tím více okradete ostatní o její příběh!

Vlastně vůbec nevím jaký je film. Jestli je skvělý, hrůzostrašný, jestli zdevastoval celou pointu...
Každopádně jsem svůj dnešní objev chtěla využít k upozornění na tuto knihu!
Nikdy bych si jako Isserley nepředstavovala Scarlett, ale zatím mě to nijak neděsí.


Žádné komentáře:

Okomentovat