"If you only read the books that everyone else is reading,
you can only think what everyone else is thinking."
-Haruki Murakami "Norweigan wood"

sobota 1. února 2014

Sbohem ledne, sbohem plechový bubínku!

První únorový den jsem se probudila v docela špatné náladě.
Pořád nevím výsledek druhého (a posledního) výběrového kola, ale i druhé kolo je pro mě úspěch (před hromadou lidí se běžně chovám jako retard!)

Nicméně odpoledne jsme jeli s pár lidmi do domova pro seniory. Bylo to fajn a celkově mi to zvedlo náladu, i když moje pokusy se cokoliv naučit byly docela marné, ale aspoň jsme se s babičkami pobavily nad mými (ne)schopnostmi :D
Doufám, že se mi za dva týdny podaří vyjednat volno, ať s nimi můžu malovat hrníčky ❤

No nic, pojďme ke knížkám...




Za leden se mi podařilo přečíst 6 knih ❤

Nejvíce mě z nich asi překvapil The Program! A i těch pár dní zpětně se mi začíná nejvíce líbit Two Boys Kissing.
Hodnocení zatím nechávám, první dojmy měním většinou až po rereadingu ^_^

Slavnostně jsem odhodila Plechový bubínek, protože jsem ho stejně akorát nesnášela. Došla jsem sotva do třetiny -_- Nicméně na film se stále těším a pokud Vám nevadí zdlouhavé vykládání, tak by vás to mohlo zaujmout, protože když se to vezme kolem a kolem, je to hodně zajímavá příběh!

Co mám rozečtené?

Stále čtu Popular Hits of Showa Era. Je to ten typ knížky, který mě CELKEM baví, ale rostou ve mě obavy, že se z toho vyklube naprostá hovadina, takže si to dávkuji po malých doušcích, ať mě nezklame najednou (skoro jakoby to mělo nějaký vliv)... Dneska jsem se v tramvaji zase posunula o pár stran...

Včera jsem začala číst Cinder, protože jsem potřebovala něco naprosto jednoduchého a odpočinkového, abych se oprostila od celého toho výběrkového stresu, aby se mi uklidnil mozek napjatý z bubínku. Rozhodně se kyborgská popelka ode mě nedočká nějakého vysokého hodnocení, ale je to přesně to, co jsem chtěla! Svým způsobem mě to baví a určitě si přečtu i další díly :)

A poslední rozečtenou knihou je Mysterious Skin.
Film miluji už miliardu let! Škoda, že ji čtu až po filmu, musí být super ji číst s tím, že vůbec nevíte, jak to vlastně celé dopadne! Ale i tak si to dost užívám, je to skvěle napsané, musím si pořídit i nějaké jiné knížky od Scotta Heima ^_^

A na závěr krátké TBR
  1. Pokud sledujete zahraniční booktubery (a milujete PolandBanana a částečně i zbytek její partičky), tak víte, že na únor udělali read-a-long knihy Control od Lydia Kang
  2. V skupince milovníků japonské literatury jsme se rozhodli přečíst Kitchen od Banana Yoshimoto 
  3. S Ef a Lamčou budeme číst Zakletý v čase/Time traveler's wife od Audrey Niffenegger (doufám, že to nedopadne jako s bubínkem, tím spíše proto, že tahle kniha byla můj nápad :D)

7 komentářů:

  1. Sbohem bubínku! Jsem tak ráda, že jsme ho odhodily, už jsem ho nemohla dál snášet :D
    Co to je TBR? To Be Read. Nenapadají mě žádné skvělé zkratky, protože jsou dvě v noci, ale zítra se vrátím a vymyslím nějaké ve smyslu Tvoje Boží Rájkotka a tak podobně, protože to to určitě znamená. Tvíďa Blois Retard :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, chci vypadat super, že znám zkratky pro to be read :D
      Haha já jsem vůbec nevěděla, že má být Zakletý v čase ŽENSKÝ ROMÁN - BOŽE!!! :D
      Myslela jsem, že to více bude nějaké vzrušující fantasy/sci-fi :D :D
      Ale ne, nebudu mít předsudky, jsme přece ŽENY, tak proč bychom nezvládly ženský román :D

      Vymazat
    2. Dneska jsem si taky přečetla o čem bude time travelres wife (protože to budu číst anglicky!) a myslela jsem si, že to bude o nějakém cestovateli v čase aka doktor a bude to nějaké super zapeklité a ne že ten člověk bude nemocný :D Připomíná takový ten film s Drew Barymore jak si vždycky pamatovala jen jeden den. Ale třeba to bude super, anglické recenze používaly hodně "dazzing" a takováhle slova, co neznám, tak to bude určitě prima. Jsem ráda, že vybíráme knížky náhodně, aniž bychom věděly, jaké jsou :D

      Příště, jakože můj výběr, protože se určitě střídáme, bychom si mohly přečíst tohle psycho, stáhla jsem si to někde jako zdarma knížky a vypadá to šíleně, asi z toho nebudu moct spát, ale chci si to přečíst...
      http://www.amazon.com/killed-Bambi-BiBook-ZEd-Lab-ebook/dp/B00ATWHPUW

      Vymazat
    3. Taky jsem právě myslela, že to bude nějaké super zapeklité :D
      Tak na to jsou čtecí skupinky :D Abys přečetla věci, na které by ses jinak vykašlala a máš větší motivaci to dočíst (pokud to není bubínek).
      To zní zajímavě, asi zatím nejzajímavěji One day, they go into their classroom, at their high school in the heart of Rome, and start shooting on their classmates :D:D:D Takový normální den :D
      Já jsem ještě nad další nepřemýšlela, ale určitě vyberu něco uberbožího!

      Vymazat
    4. Jen se trochu bojím, abych nesympatizovala s těmi hlavními hrdinkami, co potom všechny postřílí, a abych z toho nebyla morálně rozhozená. Ale bude to určitě zajímavé. Už se těším na Time Travelera!

      Vymazat
  2. Já myslela, že příště vybírám já. A tak nic no. :D
    Time traveler´s wife je i zfilmováno. Samozřejmě romantika jak blázen. Asi budu nucena být pro jednou zas "ženská" a číst "ženský" román. Bezva. Ale už se nemůžu dočkat, skupinové čtení, whooo!
    I killed Bambi vypadá zajímavě, ale ehm, "Silvia and Deborah"? Chcete mě zabít?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahaaa, ty chceš být pravidelným členem! Tím pádem jasně, že vybíráš! Ne počkat, už jsem natěšená na bambiho... po bambim vybíráš!! :D Budu mít více času rozmyslet si co vybrat a třeba to nebude ŽENSKÝ román :D

      Vymazat