"If you only read the books that everyone else is reading,
you can only think what everyone else is thinking."
-Haruki Murakami "Norweigan wood"

neděle 16. února 2014

Asi mám na plicích leknín!

Je 16. února a já mám zatím přečtenou jen jednu únorovou knížku.
Jsem totiž těžce nemocná (nejsem zvyklá mít něco jiného než rýmu a občasný kolaps hlasu, takže mě větší nachlazení vyvedlo z míry!), dobelhám se do práce a domů přijdu akorát pomazlit kočky a usnout u Doctor Who.

Nicméně!

Do konce týdne bych už měla dočíst Zakletého v čase.
Je to roztomilé!
Není to tak moc žensky romantické jak jsem se obávala (teda zatím) a baví mě to (méně než na začátku, jsem teď v takové hluché části, rodinné sešlosti a tak, to mě nebaví moc ani v knížkách o_O).

Nicméně celkově mám únor ráda. Protože - díky únore - dostala jsem se na novou pracovní pozici, kde jsem chtěla. A sice mě začíná trochu stresovat, že budu pár měsíců bez kočiček (samozřejmě za nimi přijedu na návštěvu, ale i tak, kdo mě bude utěšovat po těžkém dni?!), ale nadšení zatím převládá. Taky mě hrozně začalo bavit jezdit na akce s našimi dobrovolníky! A za dva týdny jdeme znovu malovat hrníčky (teď k poněkud akčnějším babičkám). Už se těším ^_^

Konečně jsem se dostala k filmu Pěna dní!
Je to jeden z těch filmů podle knihy, který vás nezklame. A u Pěny dní jsem se vážně bála, protože kdo by tušil, že i film může být TAK KOUZELNÝ.



Pokud jste Pěnu dní nečetli a neviděli, doporučuji obojí napravit!
Což je vlastně důvod, proč jsem napsala tento článek.
Takže sežeňte si Viana, 3-2-1...

3 komentáře:

  1. Pěna dní viděna i čtena. :)
    Hm, já jsem zatím v části, kdy si Henry hledá toho doktora, který ho má vyléčit. A nabralo to trochu vážný a smutný nádech. Měla jsem radši ty pasáže, kdy tam souložili nebo mladší Clare nosila Henrymu jídlo na mýtinu...
    Donesu ti hýbající se tabletky a bude to zase dobrý. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam ještě nejsem, ale pořád si myslím, že Clare umře! Já nechci, ať je to smutné, mi se právě líbí, že to je takové lehkovážné. Já jsem teprve u toho, jak Henry slaví s Clare a její rodinou vánoce, musím máknout, celý víkend jsem akorát spala a litovala se, že mi není dobře :D

      Vymazat
  2. Pěna dní byla tak strašně smutná, bylo mi z toho, jako bych taky měla leknín na plicích. Ale zamilovala jsem se do Viana, jednou si pořídím všechny jeho švihlé knížky, už jsem četla jedny povídky a byly skvělé.
    A u Time travelera docela pokulhávám, do konce února to snad stihnu, do 24. určitě ne, mám docela náročný týden.
    Ať je ti brzy dobře <3

    OdpovědětVymazat