"If you only read the books that everyone else is reading,
you can only think what everyone else is thinking."
-Haruki Murakami "Norweigan wood"

čtvrtek 23. ledna 2014

I Didn't Choose The Thug Life, The Thug Life Chose Me

Třetí týden roku 2014
Tento rok se docela vleče.
Nebo jsem spíše stihla už tolik věcí, až mi přijde neuvěřitelné, že se vlezly do tří týdnů.

Příští týden jdu zkoušet své štěstí na druhém pohovoru v mém životě, tak snad dopadne stejně jako ten minulý (určitě ne průběhem, ale rozhodně výsledkem :D).
Právě jsem ve stavu, kdy si říkám 2014 is gonna be a good year!

Teď zpět k vykecávce o knížkách...



Konečně jsem dočetla 451 stupňů Fahrenheita, asi jste viděli >>recenzi<<.
Vždycky když dočtu knížku, tak lítám různě po internetu, abych si tak nějak vnitřně pokecala s cizími lidmi, kteří nemají potuchy, že s nimi právě "diskutuji". Říkám si - aha, tak proto to lidi milujou! Nebo - co to meleš za kraviny? Případně - jsi si jistý, že to bylo myšleno TAKHLE?

A u lítání po 451 °F jsem narazila na Thug Notes!
Samozřejmě - nedívejte se, když nechcete spoilery, ale klidně klikněte a najdete spoustu dalších klasických děl, které vám shrne a rozebere úžasný Sparky Sweets, PhD. :D



Naprosto jsem se do něj zamilovala, dokonce mě donutí přečíst si více klasických děl, abychom spolu mohli zase "pokecat", protože vše, co jsem přečetla, s ním už rozebrané mám :D Pán much mi stejně už dlouho ležel v hlavě!

Nicméně teď hlavně musím konečně dočíst tu showa éru! A potom si dám něco odpočinkového... Zvažuji nad Control od Lydia Kang (kvůli booktuberům a >>TOMUHLE<<) nebo/a Cinder (jsem v cyborgovské náladě), taky reread Světa podle Garpa ♥ Nebo zkusím jiného Irvinga? Vlastně jsem od něj nic jiného nečetla... takže Pravidla Moštárny? Co myslíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat