"If you only read the books that everyone else is reading,
you can only think what everyone else is thinking."
-Haruki Murakami "Norweigan wood"

čtvrtek 23. ledna 2014

Díky Lamčo!

Moje milovaná Lamentijka (má osobní fahrenheitová Clarissa) se mnou čte knížku.
Jupí!
První knihou (v naší dlouhé budoucí společné čtecí éře) je PLECHOVÝ BUBÍNEK.

Připomíná mi to proč jsem neměla ráda proč jsem nesnášela Americké Psycho!
Dlouhé popisy mě totiž většinou otupí a já naprosto nevnímám příběh.
Ale začíná se to zlepšovat (možná!)

Celkem se těším na filmovou verzi, kterou po přečtení zhlédnu.
Sice vypadá děsivě, ale...


...počkat, to je vlastně PLUS


Naše další read-a-long bude Time Traveler's Wife aneb Zakletý v čase (Ignorujte české obaly!!!), snad to začne lépe!

8 komentářů:

  1. Doufám, že mi tu budou fungovat komentáře.
    Tenhle nový blog je BOŽÍ! Hrozně ho zbožňuju! (protože se tu píše konečně o mě :D) Ba ne, vážně se mi hrozně líbí, je úplně nejvíc megaprofi, jednou mě s tím bloggerem musíš naučit.

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn, důvod č.1 proč nesnáším blogger: Abych mohla něco okomentovat, musím se přihlásit!!!!!!! Důvod č. 2: DESETIMÍSTNÝ OVĚŘOVACÍ KÓD?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, na to jsem zapomněla :D Takže jsem to zrušila :) Můžeš to tu milovat i bez přihlašování a ověřování, jsi můůůj pááááán :D

      Vymazat
    2. ŠO HO HO HO HÓÓÓÓ

      Vymazat
  3. "Celkem se těším na filmovou verzi, kterou po přečtení zhlédnu.
    Sice vypadá děsivě, ale... počkat, to je vlastně plus." :D :D Inu, vskutku, vypadá to zajímavě. :D
    Do Time traveler´s wife bych šla s váma, jenže v knihovně to nemají anglicky, co mám dělat?..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to budem číst PDFkově (nebo já tedy určitě)
      Tadaaaa: http://ebookbrowsee.net/the-time-traveller-s-wife-pdf-d530084031

      Vymazat
    2. Já jsem se pořád nerozhodla, jestli to chci číst v CZ nebo EN, takže to je jedno, nemusíme to číst ve stejném jazyce ;) Já mám teď blbou náladu, tak si stejně musím koupit tištěnou verzi, abych se uklidnila :D Takže asi EN nakonec, protože ty českéééé obaly :D nemůžu z nich, nemůžu!

      Vymazat
    3. Oukej, půjčím si to česky a budu to porovnávat s anglickou verzí v pdf. :D

      Vymazat